Jo, EspartaKa

Ho he parlat amb la gent del pis i, finalment, tots i totes ens hem decidit a escriure aquest blog. Els meus companys diuen que hem de contar la nostra història.

Sóc una rata. Els humans diuen que sóc un "animal de laboratori". Classifiquen a la resta d’animals com a coses, amb adjectius que ens defineixen per la nostra utilitat per a ells. I totes són dolentes per a nosaltres, els animals que no hem nascut humans.

Al laboratori ens volen pel mateix que volen una proveta. Som un instrument d’investigació. I ens inoculen tota mena de productes, ens donen descàrregues elèctriques, ens fan emmalaltir i arribar a la psicosi, ens fan patir. Ens torturen i maten per a provar barres de llavis o productes de neteja. No importa que les provetes no puguen sentir i nosaltres si. Ens tracten igual.

Els humans també utilitzen les rates de laboratori per a altres coses. Jo, per exemple, vaig ser comprada al mercat d’esclaus per a que em mengés una serp esclava que, tancada a la seua pressó-vitrina de la mida d’una caixa, menja quan els seus "amos" ho decideixen. Jo sóc tranquil·la i pacífica; m’hauria capturat ràpidament, i la preuada "propietat dels humans", mostrada amb orgull a les visites, no hauria patit perill.

Però la serp es va morir abans de menjar-me. Segurament de pena, somiant, dins de la pressó-vitrina, amb un ample territori, ple de pedres sota les que passar la nit i on prendre la calor del gran sol, no d’una trista llum artificial. Somiant ser lliure com les rates que li permetrien sobreviure, i amb les que lluitaria per la vida en igualtat de condicions.

Ella morí mentre jo esperava, a la tenda distribuïdora d’esclaus no humans, dins d’una gàbia on no em podia moure. El traficant d’esclaus no estava molt content que jo estigués a la tenda, no era bo pel negoci. Quan ja tenia decidit donar-me com a "pèrdua" (matar-me i llançar-me a les escombraries) es trobà un humà i una humana amb els que ha començat la resta de la meua vida.

dilluns, 11 de maig de 2009

TINA


ÚLTIMES NOTÍCIES: Malgrat tots els obstacles (i han sigut molts) ... ¡¡¡SALVADA!!!

http://mispequesgigantes-ines.blogspot.com/2009/05/tina.html

Tina té una oportunitat gràcies a dones que es deixen la pell, les energies i els diners en una labor molt dura. Perquè la lluita animalista s'escriu, majoritàriament, en femení.


June m’envia aquesta història. Al menys, que algú conega el seu nom: TINA.
“Este mensaje es la única muestra de amor y cariño, de alguien luchando por ella en su vida, estoy completamente segura.

Por ti, Tina.

El pasado viernes acompañé a una de las chicas que salva de la perrera de Movera (Zaragoza) pero y aunque no tuve valor para entrar, descubrí que también hay que tener valor para quedarse fuera.

Allí llegó un hombre con un 4x4 y un remolque. En el coche llevaba 2 perros pequeños. En el remolque, estaba Tina.

Allí, en un rincón, esperando a que el que había sido su "dueño" firmara unos papeles, creo que pagara unas tasas por deshacerse de ella, sin importarle cuánto dolor la arrancará su estancia y su muerte allí.

Mientras el "señor" estaba dentro, la limpié con mucho cariño los ojos y la expliqué cómo va lo del Arco Iris, para que sepa cómo es y no tenga miedo, porque a un sitio mejor que en el infierno que su cuerpo reflejaba haber estado, iba a ir.

Apareció el "hombre" y le pregunté si la iba a abandonar. Me dijo que sí, que la había cogido el año pasado y que qué iba a hacer. Le dije que qué menos que llevarla al veterinario para darla una muerte digna por el cariño y trabajo que le hubiera dado y me contestó que a 30 ó 40 veterinarios habían ido ya. Le dije que el estado en el que estaba la perra (auténticamente en los huesos) no era de haber cuidado de ella ni de llevarla al veterinario.

Le pregunté si tenía hijos y dijo que sí. Le deseé que cuando se hiciera mayor y estuviera enfermo, esperaba que le llevaran a un asilo. Entre risas, se metió con la perra para dentro, no sin antes dar yo 2 fuertes besos.

Salió a los 5 minutos y le pedí por favor el nombre de la perra: Tina. Y en nombre de Tina le recordé que esperaba que fuera a un asilo y que además, jamás le fueran a ver, hasta que se muriera. Se fue de nuevo riendo, supongo que por la "tontería de la chiquilla ingenua ésta".

Siento si a alguien le parece que me metí donde no me llaman, que no debería haberle dicho algo, que le falté al respeto o algo así, pero lo siento: la pobre Tina está hecha polvo, la habrá explotado a trabajar durante el último año hasta exprimir el último aliento en sus músculos y ahora que no le sirve, la deja sabiendo que llevará una muerte sola, a saber bajo qué condiciones y probablemente, habrá dejado dicho que cuando llegué otro perro grande, que le llamen. Lo siento pero no: sentí que debía ser la última voz de Tina.

Por ello, éste es mi homenaje a la que seguro es una gran perra, fiel, trabajadora, cariñosa... pero que nunca nadie en su vida, valoró y demostró un gesto de cariño. Estoy segura de que si yo no escribiera, Tina no hubiera significado nada para nadie.

Las posibilidades de que aparezca un ángel para ella esta semana, si no la han sacrificado ya, son muy, muy pocas.

Siento, Tina, que la perrera de Movera de Zaragoza sea tu último hogar, lo último que veas. Porque todos los animales se merecen una muerte digna, sin ningún tipo de sufrimiento y si tu ángel no aparece, sólo espero que no sufras, tesoro, porque no te lo mereces. Bastante habrás sufrido ya en tu vida, como para sufrir también en tu muerte.

Y si Dios te ofrece reencarnarte, dile que no ¿vale? Otro beso muy fuerte, Tina. Porque al menos para mí, sí has significado algo. Sé feliz y no tengas miedo.

Sonia: senda1969@hotmail.com, 652 20 00 58
Claudia: claudiaprinces@hotmail.com, 665 18 21 32
Pilar: pilarlopezcanas@yahoo.es, 620 36 18 56”.
















1 comentari:

  1. pues si, ke le den al hombre este. Y, si, ke se pudra no en un asilo, no en la puta calle !!!! y ke ningún congenere mio ni gatuno ni perruno le de un pokito de calor!!!!!
    Un lametón para Tina
    Lulú, la gata miembra

    ResponElimina

Una miqueta de relax